تصویربرداری مجموعه عروسکی «چی‌باد» با حضور سرپرست و اعضای شورای معاونین  صداوسیمای مرکزلرستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۱۲۳۶۹

به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان؛ سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان در مراسم آغاز تصویربرداری سریال عروسکی «چی باد» گفت : ساختار عروسکی از ساختار های حرفه ای، تخصصی و اثرگذار تلویزیون است که سیمای مرکز لرستان از ظرفیت تولیدات این ساختار برخوردار است.

احمدی افزود: سری اول این مجموعه که در جشنواره ملی انیمیشن هم خوش درخشید و توانست 3  تندیس این جشنواره را کسب کند؛در۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای نوروز ۱۴۰۰ پخش شد.

وی تصریح کرد: با موفقیت مجموعه عروسکی چی باد،این اعتماد ایجاد شد که از محل بودجه ی متمرکز سیمای استانها یک مجموعه ۵۲ قسمتی برای این سریال مصوب شود تا جاذبه‌های گردشگری ،گویش، لهجه ، سوغات  و لباس 6  استان لرستان، خوزستان، اصفهان، همدان،  کرمانشاه و قزوین، با تلفیق ساختار عروسکی و انیمیشن به تصویر کشیده شود.

احمدی بیان کرد: مرحله تصویربرداری این مجموعه ۵۲ قسمتیآغاز شده است ؛۶۰ روز برای تصویربرداری این سریال عروسکی پیش‌بینی شده است و برای شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ آماده ی پخش می شود .

سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به چگونگی پخش این سریال عروسکی اشاره کرد و گفت: از آنجا که این مجموعه عروسکی از محل بودجه متمرکز سیمای استان ها تولید می‌شود، ابتدا باید در مرکز سیمای استانها ارزیابی و بعد ان شاءالله در شبکه های سراسری و سپس در مرکز لرستان و سایر شبکه های استانی پخش شود.

احمدی تصریح کرد: برنامه ریزی شده که از این به بعد هر سال یک سریال عروسکی تولید کنیم و برای سالجاری علاوه بر مجموعه چی باد، سریال داستانی قصه های شیرین که در حال حاضر نگارش آن به اتمام رسیده در 26 قسمت 40 دقیقه ای تهیه و پخش خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها